Ik zoek een reisvriendin voor een kort tripje naar Italie in September as. Ik wil de beeldentuin gaan bekijken van Niki de Saint Phalle in Capalbio. Hij ligt ten noorden van Rome. Voor meer informatie google: Niki de Saint Phalle of Giardino dei Tarocchi. Ik denk aan vliegen vanaf Eindhoven. Heen vrijdag, terug maandag. Evt. verlengen met verblijf in Rome of omgeving,mocht daar behoefte aan bestaan bij reisgenote.
Ik ben een vrouw van bijna 52. Zelfstandig gevestigd als loopbaanadviseur. Daarnaast in beperkte mate actief als kunstenaar. Werk van huis uit. Heb daarbij de zorg voor een jong aanhankelijk hondje en een zorgbehoevende oude kat. Veel gereisd. Zowel in Europa als daarbuiten. Alleen maar ook samen met reismaatje en partner. Ik woon samen met partner die een drukke uithuizige baan heeft en daarom blij is als hij lekker thuis kan zijn. Trekt daarom niet meer zo aan veel en ver reizen, ook ivm de zorg voor onze dieren.
Daarom dachten we aan de formule dat ik weer ga reizen en dat hij de zorg voor het thuisfront in die tijd op zich neemt. Alleen gaan is geen probleem, echter samen met een vriendin met dezelfde belangstelling en een klik is wel zo gezellig. Evt. in dezelfde omstandigheden, of single. Ouder of jonger, maakt niet uit, zolang het gezellig is en het samen gaan een meerwaarde voor ons beide kan zijn. Reacties graag naar moniek@wheeloflife.nl Op de website wheeloflife.nl vind je evt. meer informatie over mijn persoon.