Reisvlog: Wout of the World

Mijn naam is Wouter en ik ben ruim anderhalf jaar de maker en presentator van Wout of the World,
het enige online reisprogramma via Facebook. Daarnaast zijn er een website en YouTube-kanaal waarop ik mijn reizen over de wereld deel door middel van avontuurlijke video’s.

Ik ben op het moment 29 lentes jong, maar al in 105 verschillende landen geweest. Of het nu met de bus, de fiets, de huurauto, de trein, de boot, het vliegtuig, de tuktuk, een kampeerautootje of een APK-afgekeurd barrel van een motorfiets is; ik vind op een laag budget altijd wel een weg. Dat is de grootste reden dat ik mijn reisprogramma en blog ben begonnen: laten zien dat avontuur niet duur hoeft te zijn. Zo maakte ik een item over de Malediven voor 20 euro per dag!

Doordat ik precies laat zien waar, wanneer, hoe en voor welk bedrag je iedere plek het beste kan bezoeken, kun je mijn tips meteen in de praktijk brengen. Dat is het belangrijkste aspect van mijn video’s, maar natuurlijk ook waanzinnige beelden en een beetje humor. Het leukste aan het maken van een reisprogramma, is dat er dagelijks tientallen vragen en reacties binnenkomen over alle bestemmingen. Ik doe mijn best om altijd iedere vraag te beantwoorden en geniet van het feit dat mijn tips worden gebruikt door andere reizigers.

Naast video’s schrijf ik blogs en maak ik veel fotoreportages. Ik breng de wereld in je huiskamer!

In 2016 maakte ik mijn grootste reis tot nu toe, in één heel jaar rond de wereld door alle continenten. Daarom zou ik het de grootste eer vinden om verkozen te worden tot ‘reisblogger van het jaar’!

O en natuurlijk even een aflevering van Wout of the World:

<div class=“lazyYT” data-youtube-id=“7s8Vntkh_ZA” data-width=“480” data-height=“270” data-parameters=“feature=oembed&wmode=opaque”></div>

Hoi Wout, je inzending is gepromoot op de social media:

Facebook: www.facebook.com/reisblogverkiezing/

LinkedIn: Sign Up | LinkedIn

Instagram: Wereldwijzer Reisforums (@wereldwijzerreisforums) • Instagram photos and videos

Je kunt je inzending zelf nog delen in de Reisbloggers Facebook groep: Redirecting...

Succes! :slight_smile:

Hou Wout, wat een gave website. Leuk dat je meedoet.

Groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

Originele aanpak !

Ha, die ken ik: dat is die barman van literair café Tsjechov!