het valt mij op dat thailand reisblogs niet meer werkt of in iedergeval geen nieuwe postings meer krijgt
ik las hier altijd graag naar de belevenissen van andere reizigers en ik weet wel dat ik dat ook ergens anders kan maar mijn vraag is eigenlijk werkt dit niet meer of is het sinds dit jaar niet meer toegestaan om naar reis mee te linken? en als dat zo is kunnen we dan niet op de plaats van thailand reisblogs iets nieuws plaatsen? bijvoorbeeld de weers verwachting van thailand aangezien daar veel vragen over komen of mischien heeft iemand anders een ander/beter idee
Heb vernomen dat de samenwerking tussen Wereldwijzer en Reismee.nl beeindigd is. Moet wel zeggen dat ik hiervan nooit een bericht van de Redactie heb gezien…
Maar dan kan het dus wel kloppen dat er geen updates van reisverhalen meer binnenkomen…
Heb toch even een PB aan WW verstuurd hierover. Wordt vervolgd…
Dirk, heb bericht teruggekregen van Jeroen. De samenwerking tussen WW en Reismee.nl is sinds dit jaar beeindigd. Helaas…dan zal je toch de Reismee-website moeten gaan bezoeken…
Prettig wiekent !
Dave
dit dacht ik al jammer maar goed lezen we wel op reismee maar op de pagina van het thailand forum staat nu nog steeds de link naar reisverhalen welke dus niet meer werkt
nu dacht ik dat we die ruimte op het forum dus wel zouden kunnen gebruiken met zoals ik in de eerste post hier al zei bijvoorbeeld een link naar de actuele weers verwachting omdat daar zoveel vragen over komen op deze site hier een link http://buienradar.nl/weerkaart.aspx?m=as&c=thailand met wat ik bedoel het gaat per stad/regio klik hier op en je hebt een 2 weekse verwachting verder zouden we er een algemeen weer beeld per regio kunnen geven ivm regen seizoen en dergelijke
Dave ook jij een prettig weekend
Ik heb je idee voor buienradar aan Jeroen van WW doorgegeven…ff afwachten dus of het mogelijk is…
Als het niet kan, moeten we maar kijken wat we met die rubriek kunnen doen… Misschien een aparte rubriek over eten en drinken in Thailand of iets dergelijks…
Andere ideeen zijn uiteraard altijd welkom
Dan breng je eventueel de peilingsvragen in gevaar,Dave!!(eten&drinken)g.s
Georges dit is maar een eerste voorzetje het gaat er eigenlijk meer om dat wij met z’n allen iets moeten/kunnen verzinnen om te plaatsen waar de reisverhalen stonden dus als jij of iemand anders uiteraard een idee heeft hiervoor dan even melden kan Dave het meest gesteunde plan daar plaatsen
Ik zou liever de weervoorspellingen daar in de plaatst zien komen,zoals jij dat al hebt aangegeven Dirk,wat trouwens een goede suggestie is.Moest het toch niet doorgaan dan zou ik zeggen(Moderator Dave)waarom geen peiling maken,en de beste suggestie eruit halen.gegroet;georgessiam.
Peiling maken is zeker een idee. Heb al van WW bericht teruggekregen dat het voor hen niet mogelijk is om buienradar te integreren. Moet kijken of er een andere weersite is…mss wunderground.com of iets dergelijks… Wordt nog steeds vervolgd dus…
@Dave hier nog een weersite http://www.weerplaza.nl/wereldweer/land.asp?land=Thailand mischien dat deze wel mag van de redactie