ReisdoorThailand.nl

Beste Thailand-liefhebbers,

Enige tijd geleden ben ik met een eigen Thailand/Laos-website begonnen: ReisdoorThailand.nl

De website is nog lang niet af en er moet nog veel informatie op komen te staan, maar toch is er inmiddels al veel informatie te vinden.

In samenwerking met CityDiscovery is het sinds vandaag ook mogelijk om zowel eendaagse als meerdaagse excursies te boeken !

Graag hoor ik wat jullie van de website vinden. Wat moet/kan er nog verbeterd worden ? Wat missen jullie op de website ?

Alle input is welkom !!! Alvast bedankt !

Mijn mening weet je al. Vind m fantastisch!

En vanaf vandaag kunnen er ook hotels geboekt worden in samenwerking met Sawadee.com !! Zie HIER de hotels en actuele prijzen.
ReisdoorThailand.nl rekent geen extra reserveringskosten !

Ik zal eens rustig mijn tijd voornemen,en als er iets moest veranderd of bijkomen dan laat ik je het weten Dave!(ben een diesel)
Zal eens de buitenlandse websites afschuimen,en vergelijken om te zien wat je eventueel kunt bijvoegen op je website,Dave!

Voor de excursiepagina (onderdeel van ReisdoorThailand.nl) kan je HIER eens kijken !

ReisdoorThailand.nl breidt uit !!! Inmiddels is ReisdoorThailand.nl ook op Facebook te vinden, kijk HIER en word lid !
Vrijwel dagelijks nieuwe updates via de Facebook-pagina van ReisdoorThailand.nl !

Heb al een bezoekje gebracht op FB!heb aangeklikt om vriend te worden.

Ha Georges, ik zag het net ! Hopelijk volgen er nog velen :slight_smile: