Hallo allemaal,
We hebben voor onze trip begin augustus de reis al uitgetippeld (dankzij jullie) (hotels geboekt) maar zijn o.a. benieuwd naar de werkelijke reistijd per dag ongeveer. Ook vanwege de tijd die we dan kunnen reserveren voor het bekijken van het vele moois. Kan via google wel een route plannen, maar de echte reistijd zal vaak langer zijn. Maar dat zullen jullie hier beter weten.
Daarnaast ben ik benieuwd of jullie via andere routes zouden gaan? Of als jullie andere keuzes zouden maken m.b.t. de bezichtigingen. Heb ik erachter gezet.
Zouden jullie ter plaatse ook een koelbox aanschaffen (ook electrisch op aanstekersaansluiting)? ik denk zelf dat het lastig is om mee te nemen en overweeg dus daar 1 te kopen.
Dag 1- LA-Kingman: R66 via Oatman en Sitgreaves pass naar Kingman.
2- Kingman-GC: R66 tussen Kingman en Seligman.
3- GC-Page; overlook vlak voor Page. In Page Antelope Canyon, Glen Canyon Dam en Lake Powell.
4- Page-Bryce.
5- Bryce-Zion. Canyon Overlook trail
6- Zion-Las Vegas. Via Valley of Fire SP. Hoover dam en natuurlijk de strip.
7- Las Vegas-Mammoth lakes. Death Valley NP
8- Mammoth-SF. door Yosemite NP.
Dag 9 (hele dag in SF)- San Fransisco. Dag-tour met bus. Alcatraz, fishermans warf en golden gate bridge.
10- San Fransisco-Arroyo Village. hw1 route tussen Carmel en San Simeon.
11- Arroyo-LA. Tussen Ownard en Santa Monica rijd PCH via Malibu.
12 LA (dag). hop-on bus om alle highlights te zien (hollywood sign, walk of fame, beverly hills, etc).
Graag hoor ik of jullie ons kunnen helpen! Alvast bedankt!