Hoi,
Ik zoek een reismaatje(s) om in ongeveer 3 weken door Zuid-Afrika te reizen. Hoe precies dat kunnen we dan samen plannen , alleen ik heb ook 10 tickets (5 verschillende wedstrijden) voor het WK voetbal 2010 in Zuid-Afrika waaronder 2 tickets van het openingsduel (gigantisch spektakel, stadion 100.000 toeschouwers al uitverkocht) 11 juni 2010 in Johannesburg.
Verder ook nog kaarten voor 4 andere wedstrijden. Niet alles is te bezoeken, dus ik moet ook minimaal 4 kaarten verkopen daar. Eventuele kosten/baten sam-sam. Met wat geluk kunnen we tickets verkopen voor veel geld waarvan we kunnen reizen.
Het idee is om 2 weken voor het wk die kant op te gaan (begint 11 juni).
Vanuit Kaapstad naar Johannesburg te reizen en zoveel mogelijk dingen te bekijken, bezoeken en vooral de natuurparken. Kan met openbaar vervoer, maar misschien ook met huurauto/busje. Mocht je daarnaast het ook leuk vinden om 2-3 wedstrijden te bekijken, dan hoor ik graag van je. Ohja, ik ben 29 jaar en je kunt me bereiken op email-adres: [EMAIL=“mauricevdvinne@hotmail.com”]mauricevdvinne@hotmail.com
Groet,
Maurice
Hallo
Ik wil ook graag half mei naar zuid afrika
En dan ook maar 3 a 4 weken want ik heb heimwee…erg he?
Ga jij nog? Of heb je al een reismaatje?
Ik Ben trouwens Dianne Juffer ben bijna 22 jaar en ik kom uit Elburg(dichtbij Zwolle)
Ik ben ook te vinden op hyves.
Ik hoor van je
Groetjes Dianne
Hoi Dianne,
Heimwee? Dus je bent er al eerder geweest?
Ik heb nog geen reismaatje. Heb nog geen concrete plannen gemaakt, aangezien ik niet alleen heen ga. Lijkt je de voetbalwedstrijden ook wel leuk?
Voeg me anders even toe op hyves!
Groet,
Maurice
Hey
Ik heb je toegevoegd op hyves hoor (graag wel prive berichten sturen)
Ik ben nog niet eerder in Zuid Afrika geweest maar wel naar Curacao en Griekenland maar toen had ik heimwee na een goeie week maar ik weet zeker dat ik nu ook wel een keer heimwee zal hebben maar in Zuid Afrika heb je zoveel te doen en te zien in die 3 weken dat je daar helemaal geen tijd voor hebt. En anders nemen we de doos tissues overal mee naartoe haha
Uhm je vroeg nog over de voetbalwedstrijden? lijkt me wel leuk om 1 of 2 wedstrijden te zien maar ik wil er graag wel weer levend vandaan komen. Ik kijk nooit naar voetbal maar af en toe hoor ik wel dingen dat ze weer hebben lopen knokken daar, en daar wil ik graag geen slachtoffer van zijn.
Groetjes Dianne