reismaatje gezocht voor india-reis

Hoi,

in de zomer van 2007 (Juli of Augustus) zou ik graag ca. 4 weken met de rugsak door India reizen. Tijdens zo een reis zou ik graag veel van de indiaanse cultuur leren kennen maar ook mooie natuur plekken opzoeken. Het lijkt me gezelliger om met iemand samen te reizen. Wie wil er mee ?

Ik zelf ben 23 jaar oud en studeer in Amsterdam . Ik ben een sociale iemand, die erg geinteresseerd is aan andere culturen.

Groetjes

Hoihoi,

Ik zie dat je dit berichtje al een tijdje geleden hebt geplaatst, dus ik hoop dat je er ooit nog eens naar kijkt…
Dit jaar zou ik in Feb een opleiding beginnen maar helaas is die niet doorgegaan. Daarom heb ik besloten om te gaan werken voor een aantal maanden om geld te verdienen om dan naar India te gaan. Ik wil 1 maand reizen en 1 maand vrijwilligerswerk doen. Ik weet alles nog niet precies, maar wel dat ik graag een reismaatje zou willen. Ik ben al eerder naar Ghana en Suriname geweest om te reizen en vrijwilligerswerk te doen, dus heb al wat ervaring. Ik ben 21 jaar en heb de opleiding spw4 gedaan. Ik woon vlak bij Leiden

Mischien is het makkelijk om te mailen;

[EMAIL=“joukjehoek@hotmail.com”]joukjehoek@hotmail.com

Liefs, Joukje