REISMAATJE GEZOCHT (20-ER) VOOR KORTE BACKPACK TRIP MAROKKO!!!

Hõla mede reis-liefhebbers!

Mijn naam is Claudia, ben 20 jaar & kom uit Friesland (jeej, haha). Heb veel reis ervaring (gebackpackt in o.a. heel zuid-oost Azië, Australië & veel van Europa). Mijn volgende bestemming word MAROKKO. Wil graag een korte tijd; 1 tot 2 weken… de high lights van marokko bezichtigen.
Rond februari of maart… WHO’S IN!!!
Als mensen er rond die tijd zitten, en willen meeten!! :smiley:

Anders ga ik eventueel alleen, waar tips ook altijd welkom voor zijn!

Groetjes Claudia :hippie:

Hi!

Ik ben een 23 jarig meisje uit Zuid Holland, heb nu 7 jaar een Gapyear ������ & ook al veel van de wereld gezien, wil nu wat korte reisjes maken wat dichter bij Nederland en Marokko klinkt super gaaf!! Totaal andere cultuur dan voorheen bezochte landen. Heb je al iets vast staan, een datum/route/vervoer??

Annemiek

[quote=“AnnemiekH, post:2, topic:158210”]

Hi!

OH WAT LEUK!!! ik ben 20 en heb na mn havo al 3 tussenuren gehad, en wist niet dat ze er rond liepen, die nog meer hadden dan mij hahaha!!! Heb ze ooo alleen maar genomen om te reizen! Dus begrijp je HELEMAAL! Maaar super super leuk!!! Ik wil gewoon graag niet teveel kwijt zijn en dus echt backpacken en in hostels enzo!! Marokko lijkt me geweldig! Maar kijk dit is mn nummer; 0623907322 gaat wat makkelijker!!!