Hoi!
Ik ben Kaj (vrouw :)) en ben 27 jaar. Ondertussen alweer 5 jaar werkzaam als verpleegkundige in het AZM in Maastricht. Mijn reisplannen zijn ondertussen alweer een beetje aangepast, aangezien ik toch nog wat langer vrij kreeg van de baas…!
De plannen zijn nu om halverwege februari 2014 te vertrekken om te gaan rondreizen door Thailand en Vietnam… Het beste leek me om te beginnen in Vietnam, omdat je daar alleen maar van Noord naar Zuid (of andersom) kan reizen, veel mogelijkheden zijn er verder niet. Daarna door naar Thailand, dan kan ik kijken hoe veel tijd ik nog heb en wat ik nog allemaal wil zien. In ieder geval vanuit Bangkok een route door midden en noord Thailand. Nog tijd over, dan genieten en relaxen in het mooie zuiden!
Aangezien ik nog nooit eerder alleen ben gaan backpacken, zou ik het ook fijn vinden om niet alleen te hoeven reizen. Ik hou wel van wat avontuur en uitdaging!
Als iemand interesse heeft laat het me maar weten!!! Je kunt ook een **pm berichtje sturen,**of toevoegen op facebook (Kaj Pannemans).
Groetjes,
Kaj
Om een beetje een indruk te krijgen van de plaatsen die ik graag wil bezoeken:
***Vietnam ***
Hanoi
Halong bay
Sapa (of Mai Chau)
Phong Nha – Ke Bang NP
Hue
Hoi An
Qui Nhon (uitzoeken)
Nha Trang
Mui ne
HCMC
Phu Quoc (eventueel)
mekong delta
Thailand (midden/ noord)
Bangkok
Kanchanaburi
Ayuthaya
Phitsanulok
Sukhothai NP
Chiang Mai
Pai/ Mae Hong Son
Chiang Rai
Terug naar Bangkok en eventueel verder door naar het zuiden.