Ik ben Nadia, 23 jaar en ik vertrek in maart naar Brisbane. Ik wil vijf maanden gaan reizen door Australië en misschien wat werken. Ik heb al eerder gereisd en toen veel (onnodig) vooraf vastgelegd. Dat wil ik dus deze keer anders doen. Ik wil zo veel mogelijk verschillende dingen zien en doen en op zijn tijd lekker relaxen. Ik ben op zoek naar een reismaatje dat rond dezelfde tijd in Brisbane is zodat we misschien samen wat toffe plekken kunnen ontdekken. Reageer of stuur even een privébericht!
Hoi Nadia! Ik ben Mandy 22 naar en ik vertrek 24 maart naar Sydney. Mijn planning is om naar cairns te reizen en wil zon 3 maanden door Australië trekken… Uiteraard kom ik ook langs brisbane ik weet alleen niet precies welke datum dat zal worden. Misschien dat we een keer af kunnen spreken als ik daar ben en misschien dan even samen te reizen. [emoji16] groetjes Mandy
Bedankt voor je berichtje! Mijn plan is nu om vanuit Brisbane omhoog te reizen langs de kust af en dan door het binnenland (vanaf Darwin naar Alice springs naar Adelaide) naar new south wales te reizen! Dit is maar een opzet, ik heb nog niks echt vast staan, op mijn eerste paar nachten na! Mocht je een beetje hetzelfde plan hebben, hou me op de hoogte!