Reismaat gezocht...

Dag,

Ik ben middels het schrijven zoekende naar een avontuurlijke reis en/of een emigreer-maatje. Ik bezoek graag landen als: (Noord)-Ierland, Schotland en Finland. Maar ook andere landen. :vak02:

Ik zoek een leuke sportieve meid van tussen de 18 en 50 jaar die graag met mij voor het liefst een lange poos wil reizen of wil emigreren. Want mijn uiteindelijk doelstelling voor in de toekomst is toch om met mijn 23 jarige leeftijd te emigreren, aangezien ik de belastingen te hoog vindt, etc, etc.

Ben jij dus een vrouw tussen de 18 en 50? Aarzel dan zekers niet mij te contacteren en te vragen naar wat ik exact zoek. Als tipje van sluier: ik zou super graag willen kamperen, backpacken, nieuwe dingen ontdekken en dus echt lekker reizen en andere culturen leren kennen, ben jij ook geïnteresseerd, stuur jouw interesse dan! :wink:

tot horens,Ire

P.S: Met een klein budget ben je al welkom, want ik heb ook niet al te groot budget. Daarnaast, het is niet erg als je in het buitenland wenst te studeren, want ik zou ook graag in het buitenland mijn studie willen continueren.