Reislustig

Even voorstellen;

Ik ben Henk, 56 jaar, wonend in het mooie zuiden van Nederland (Sittard)
Ben sinds Jan 2006 weduwe en heb van mijn leven als doel gesteld, om zoveel mogelijk te zien en genieten van de Wereld.

Na een reis met mijn vrouw naar Thailandin 2005, was de eerstvolgende individuele reis richting Vietnam in 2008, hierna Zuid-Afrika 2009 en in 2010 naar Bali-Java.
Leuk de positieve reacties, welke ik mag ontvangen van mijn reiservaringen. Van de reis naar Zuid-Afrika en Indonesie, staat ook een kostenplaatje vermeld. Ook hier ontvang ik positieve reacties van toekomstige reizigers. Wat uiteraard voor mij een leuke bevestiging van mijn reisverslagen is.
Op de planning staat West-Amerika.
Toch zal de eerstvolgende reis Costa Rica, voorjaar 2012 worden .
Ik bereid alles zelf voor, dit met name door reisboeken te lezen, reisverslagen en ervaringen vanuit reisforums. Dat is ook de reden dat ik mij heb aangemeld op Wereldwijzer reisforum.
Mijn reizen zijn dan ook meer gericht op dat gedeelte, waar de massatoerisme niet komt.
Van al mijn reizen maak ik een verslag en zet deze op mijn website www.zitterdonline.nl.

Meer weten over mij, kijk dan op mijn site.
Mijn motto:
Waar je ook bent ter wereld, heeft alles zijn schoonheid en zijn pracht. Ook kort bij huis zijn er gebieden, die nog niet ontdekt zijn en ook erg mooi

Henk

Hallo Henk, welkom op Wereldwijzer!

Heerlijk om zo te reizen en ervan te genieten. Heb je het Costa Rica Forum al ontdekt? Daar kun je ervaringen lezen van anderen en je vragen stellen. Veel plezier met de voorbereidingen en je uiteindelijke reis.

Groetjes, Leontien