Reisliefhebster stelt zich voor

Beste andere reisliefhebbers,:wereld:

Ik ben Esther en ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik hoop veel voorpret te krijgen voor onze toekomstige reis naar Nieuw-Zeeland. Ik ben nog niet eerder deze site tegengekomen en keek alleen op startpagina fora.
Onze eerdere reizen buiten Europa zijn naar Amerika, Canada en Australië gegaan in resp., 2006, 2008 en 2009. Tussendoor gaan we kamperen in Frankrijk, Kroatië of in het prachtige Scandinavië, waar we net van terug zijn.

Ik denk dat een aantal mensen hier het wel zullen herkennen: als je op de terugreis bent van je reis begint het alweer te kriebelen om een nieuwe reis te plannen. Dat heb ik nu altijd. Indien het financieel en natuurlijk qua gezondheid te doen is proberen we om de 2 jaar een mooie reis te maken.
Dus elke keer weer flink sparen!

Ik hoop informatie te vergaren, maar als er vragen zijn over bovenstaande landen kan je natuurlijk ook bij mij terecht.

Groetjes,

Esther :vak01::NEWZEALAN

Hallo Esther
Welkom bij de “Wereldwijzer Forum” !
Wat je schreef het is in mijn geval ook van toepassing:als ik pas terug ben, begin ik aan de voorbereidingen voor de volgende reis, en zo ben je altijd aan het reizen !
Het geld maakt de voorbereidingen minder aangenaam, maar we kunnen niet buiten !
Alles (misschien niet alles, maar toch veel informatie) vind je op de “New Zeeland Forum” in de hoofdstuk “Forums”, onder “Landen Forums”.
Succes en “goede reis” !
Groetjes
Sopirla>>>