reisleiding in Spanje in de winter

Hoi,
ik ben zomers als reisleidster op pad in Costa Rica, Cuba en Spanje. Ik zou graag het hele jaar door als reisleidster aan het werk zijn, maar er is natuurlijk 's winters lang zo veel werk niet bij de nederlandse reisorganisaties. Ik vraag me af of iemand organisaties kent uit bijv. Australie, (waar het 's winters zomervakantie is) die reizen aanbieden naar Spanje.

heey

ik heb even een vraagje, voor welke reisorganisatie werkte je als reisleidster in costa rica??

groetjes selma:zon02:

Hoi Selma,
ik werk(te) voor Djoser uit Leiden. Een goede keus voor beginnende reisleiders.
Als je graag als reisleidster aan de slag wil volgende zomer, moet je snel een brief schrijven. De “roosters” worden momenteel gemaakt.
Ik heb evt. nog wel wat tips voor de selectie procedure.
Sandra
PS: Reisleiden is fysiek echt heel zwaar! En je houdt er nul-komma-nul geld aan over. Een poosje is leuk, maar het is geen lange-termijn werk.

dank je wel!

jaa ik weet het heb al veel ervaring als reisleidster in zomer en winter… maar ben laatst op reis geweest in Costa Rica ( zelf) en ben echt verliefd geworden op het land dus zou er nog wel is terug willen,

maar ik ben opzoek naar een reisorganisatie waar je niet alleen als reisbegeleidster reizen begeleid, bij Djoser volgens mij wel he?
samen vind ik toch fijner, problemen oplossen,plannen,sfeer maken, heb al contact gehad met KRAS daar begeleiden ze wel met meerdere reisleiders maar hebben ze geen mensen meer nodig…

Werken ze bij Djoser ook met een 0-uren contract?

groetjes selma