Hoi hoi, zelf zocht ik lange tijd naar de reisgids van Jens Peters (omdat ik las dat deze beter is dan de LP). Ik had zelf nogal moeite om deze in Nederland online te vinden en in de nieuwste editie 2012.
Ik heb hem gevonden en wil deze tip graag delen.
Bij Reisboekhandel Pied á Tierre kun je deze gids online bestellen. En ze hebben nu de nieuwste editie (2012). Ik heb hem een paar dagen geleden besteld en al ontvangen.
http://www.jvw.nl/alle-landen-filipijnen-reisgidsen-c-1_143_865/filipijnen-reisgids-jens-peters-philippines-travel-guide-p-16898
Gr. Shirls
Goeie tip Shirls ! Volgens mij kun je de gids ook direckt via de website van jens peters bestellen.
Correct me if I an wrong.
Klopt Korikong. Via zijn site word je wel doorgeleid naar Amazon en gaat de bestelling dus uiteindelijk via het buitenland. Heb ik zelf geen ervaring mee overigens. Uit een Nederlandse winkel leek me makkelijker. Ik ben in ieder geval blij met deze reisgids :D. Ik vind hem erg overzichtelijk.
Lonelyplanet is ook heel overzichtelijk vind ik, maar het grote verschil met Jens peters is , dat de gids van Jens veel meer up to date is. De man brengt jaarlijks meerdere maanden door op filippijnen, en is daardoor van alles goed op de hoogte . LP is een veel groter bedrijf daar zijn de lijnen toch allemaal wat langer. Voor de fans van LP er is een nieuwe uitgave van LP ook over Filippijnen net uit.