Reisgezel gezocht voor lichtelijk gehandicapte dame die gaat reizen van Nederland naar Bulgarije komende week, en een betrouwbaar en praktische reisgezel zoekt.
De dame kan alleen zelf een paar uur auto rijden en heeft daarom iemand nodig die een betrouwbare autorijder is zodat ze om de beurt kunnen rijden.
En dat u dan bij aankomst een aantal dagen paar uurtjes per dag helpt met spullen uitpakken etc.
U krijgt als compensatie een gratis vakantie aangeboden in Bulgarije in een 4 sterren complex met zwembad, Hammam, jacuzzi, uitzicht op de bergen en een klein restaurant.
U krijgt een eigen kamer en u mag dan gratis een week vakantie houden.
De dame is iemand met een achtergrond in muziek, spiritualiteit, journalistiek en internationale culturen, dus zou het leuk vinden om ook iemand te vinden met soort gelijke belangstellingen of openheid in deze zaken.
Er word gereden in een busje en mevrouw maakt er een soort van culturele reis van waarbij ze op diverse plaatsen zal stoppen en filmen aangezien dat haar hobby.
Dus er word gereden door Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Hongarije en of Roemenië of een kortere route, met eindbestemming Sofia.
Mevrouw is van plan om te vertrekken zo spoedig mogelijk, ongeveer woensdag, donderdag indien mogelijk.
Ze zal uiteraard een referentie vragen.
Aangezien mevrouw een klein budget heeft logeert ze meestal in kloosters of goedkope hotelletjes(de reis word volledig door mevrouw betaald maar het eten en logies dient u zelf te betalen).
Indien iemand ook als hobby film maken heeft is dat een extra plus punt.
Als u belangstelling heeft stuur dan uw CV en of motivatie brief naar 1lifelongtraining@gmail.com
(waarna een persoonlijk gesprek en of ontmoeting zal plaatsvinden).
Voor de terug reis dient u zelf zorg te dragen, deze kosten zijn circa 50 a 60 euro met vliegtuig met wizair
Indien u mevrouw wilt helpen om haar verhuis goederen een beetje uit te pakken krijgt u deze kosten wel vergoed.
Hee,
Ik denk dat ik vrij geschikt ben voor wat u zoekt. Ik werk al jaren in de lichamelijke en geestelijke gehandicapten zorg, ben net 3 dagen terug van wereldreis. Heb door heel europa, brazilie en india auto gereden en motor door nog veel meer landen, dus verkeer ligt mij goed.
Ik houd ook van filmen en heb een camera die wij kunnen gebruiken.
Er is 1 mogelijk nadeel, ik kan morgen al vertrekken maar ik moet as zaterdag (5 juli) weer terug zijn. Andere mogelijkheid is weg gaan op maandag (7 juli) maar dan moet ik weer terug zijn in nederland op 11 juli.
Ik kan naar belgie afreizen en uiteraard kan ik de benodigden referenties en diploma’s laten zien.
Ik hoor graag als ik jullie van dienst kan zijn.
Groetjes
Jasper
Via Wereldwijzer app
Goede dag,
Ik ben erg geïnteresseerd, zou u mij uw telefoonnummer kunnen sturen?
Hierbij heeft u vast mijn telefoonnummer, graag niet voor 10.00 bellen maar ben wel vaak tot laat avonds bereikbaar na 24.00
Kunt u mij toevoegen op Skype?
mijn Skype is: milena_djekova
Alvast vriendelijk bedankt.
Milena