Reisgezel okt/nov ZO- Azie, Australie,..

Hey,

Ik ben m 24 jaar en net afgestudeerd (wonend in Gent,België) en wil graag eerst op avontuur gaan alvorens we beginnen te werken. Ik sta werkelijk open voor alles, als ik toch enige preferenties meedeel zijn deze ZO-Azië, Australië, Zuid-Amerika, Verenigde staten, … Dit hoeft niet allen te gebeuren in éénzelfde trip. Dus 2 mogelijke voorbeelden 1/ een trip richting Australië en Nieuw Zeeland met een stop over in Azie (stel nu Bangkok) 2/reis rond de wereld bv Bangkok Australie Nieuw zeeland Zuid (Mexico of Brazilië)en Noord amerika (Los angelos, San fransico, New York). Ik heb een aanpasbaar budget, alles is dus mogelijk. Zou graag kennis maken met plaatselijke culturen en ga ook graag af en toe es uit. Indien interesse, of leuke reisplannen mag men mij deze altijd meedelen via [EMAIL=“yannick_naudts@hotmail.Com”]yannick_naudts@hotmail.Com . Voorkeurdatum voor vertrek a.s.a.p okt/nov 2008. Einddatum variabel min 2 maand - max 6 maand. Graag zou ik dit liefst doen met een twintiger (leeftijdsgenoot) m/v maakt niet uit.

Grtz