Reisgenoten Siberië; het Baikalmeer

Beste Reizigers,
Er zijn nog plaatsen voor Reisgenoten in onze reisgroep met bestemming het unieke en fascinerende Baikalmeer** in Siberië.
Dit gaat plaatsvinden eind april 2008 en duurt ongeveer een week.
Het is de periode waarin het ijs breekt, en waarin de het Baikalmeer zich opmaakt voor de lente. Deze reis bevat diverse zeer bijzondere evenementen en mag u niet missen!
Behalve het bezoeken van interessante plaatsen en het reizen over een traject van de Trans Siberië spoorweg, is misschien wel het hoogtepunt de Nerpa-safari te noemen (Nerpa = zoetwater’zee’hond).

Hebt u interesse in dit initiatief?
Neem vrijblijvend contact op met mij op, zodat ik diverse details, het reisprogramma en het adres van de website kan doorgeven.

Met vriendelijke groet,Peter Frank

**Algemene informatie via Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Baikalmeer

** De lokale overheid heeft fondsen ter beschikking gesteld om het toerisme in de regio van het Baikameer in de nabije toekomst serieus te ontwikkelen. Dit is natuurlijk geen goed nieuws voor mensen die juist van zoveel mogelijk ongerepte natuur houden. Gelukkig zijn de plannen nog niet gestart. Beleef Baikal zoals het nú is. Déze reis kan voor u mogelijk de perfecte mogelijkheid zijn.

SVP met mij contact opnemen via Email. Ik kan om duistere redenen WW-mail niet lezen, terwijl ik wel de notificaties ontvang.
Dus als U reageert, mail naar [EMAIL=“pfrank@hetnet.nl”]pfrank@hetnet.nl, alstublieft.

Met vriendelijke groet,

Peter Frank