Hallo wereldreizigers:wereld:,
Na de rondreis die ik in 2005 heb gemaakt ben ik verliefd geworden op West-Canada en wil ik heel graag weer terug. Aangezien iedereen in mijn omgeving niet zo reisgierig zijn en zelf “gesetteld” zijn en ik single ben probeer ik het op deze manier. Het lijkt me erg leuk om dit namelijk met 1 of meer reisgenoten (max 4) te doen. Bovendien is het ook goedkoper als je met meer reist.
Ik ben zeer flexibel en alles in overleg.
[ul]
[li]Budget: zo min mogelijk :), Rond de € 2000,- pp.[/li][li]Reistype: liefst rondreis, maar als onderstaande activiteiten mogelijk zijn vind ik verblijf op 1 plek oid ook prima.[/li][li]Manier van overnachten: lowbudget met evt afgewisseld van soms een mooie lodge oid. Niet kamperen in een tent. In ieder geval een eigen douche en toilet in accommodatie/verblijf.[/li][li]Reisduur: 3 weken[/li][li]Activiteiten/interesses die er wat mij betreft wel in moeten zitten zijn:[/li][ul]
[li]meerdere whale watch tours op zoek naar de orka’s en andere walvissen[/li][li]bezoek aan Vancouver Island, met grote voorkeur voor de plaatsen Port Hardy en Telegraph Cove (aantal dagen verblijven).[/li][li]Excursie(s) voor het zien van vissende beren[/li][/ul]
[/ul]
Wat info over mij:
34 jaar, single, woonachtig in Z-H
Mijn hobby’s en interesses zijn; Walvissen - Wildlife - Natuur - Het weer - Fotografie - bordspelletjes – Reizen - NestkastLIVE
Voor een reisverslag van mijn reis in 2005 zie http://www.trudyopreis.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=68&Itemid=118
Heb je een vraag of interesse, stuur dan zeker een berichtje. :dag: