reisgenoten gezocht zomer 2010 turkije marmaris

heey allemaal,

We hadden het leuke idee om voor alle gedupeerde onder ons die nog single zijn… vrienden hebben die allemaal met hun liefie op vakantie gaan…(enz enz) zijn om via internet een leuk groepje samen te stellen om toch nog een leuke vakantie te kunnen hebben.
we zijn nu met 3 mensen 2 meiden en 1 jongen. en we zoeken nog veel meer gezellige mensen die van:zon02: zon :zon02:zee:zon02: strand houden…zoals lekker shoppen leuke dagjes uitgaan zoals boot tochtje winkelen zwemparadijs watersporten iets zien van het land duss. de plannen om weg te gaan zijn eind augustus (28ste) en dan lekker 15 dagen genieten met ze allen…:zon02: we zoeken mensen in de leeftijd 20+ zowel mannen als vrouwen mogen reageren.(de prijs gaat ongeveer rond de 650 a 700 euro per persoon liggen)je kan me natuurlijk ook even een emailtje sturen of me toevoegen op msn [EMAIL=“whoopy022@live.nl”]whoopy022@live.nl

wij horen graag van julie dikke kus nienke susan en sven…:dag::vak02:

hoi,

jammer genoeg heb ik nog weinig reacties ontvangen en we zoeken nog paar leuke jongens om mee te gaan op vakantie we zijn nog steeds met zijn 3tjes…is wel leuk voor sven als hij ook een maatje heefd…maar ja vrouwen mogen natuurlijk ook reageren…zie info bovenstaand bericht.

Groetjes nienke susanne en sven…:zon02: