Reisgenoten gezocht voor een zeiltrip crossing the Atlantic Ocean.
Ik ga dit jaar voor het eerst als kapitein de Atlantic oversteken. Ik heb deze trip al vaker gedaan maar nooit zelf als kapitein. Ik ben opzoek naar reisgenoten om deze onvergetelijke reis mee te delen.
De reis zal beginnen in Royan, Frankrijk en we zeilen naar Curacao om vervolgens een paar maanden later weer terug te zeilen naar Royan.
De trip zal in 4 etappes worden verdeeld:
Etappe 1.
Oktober 2012: Royan naar de Canarische eilanden 1500 Nm met stops in Spanje en Portugal.
Etappe 2.
Eind oktober 2012: Canarische eilanden naar Curacao 3500 nm met stops op Grenada en Bonaire.
De maanden december t/m maart verblijf ik met de boot op Curacao.
Etappe 3 en 4.
April/mei 2013: We zeilen van Curacao naar Royan met als doel eind mei weer in Royan terug te zijn. Voor de terugreis zijn nog geen plannen gemaakt voor stops. Dus heb je suggesties laat het me dan weten!
Als alles doorgaat vertrekken we begin oktober met de prachtige Tokiski voor een onvergetelijke trip. De Toksiski is een 47’ North Wind zeilboot, volledig uitgerust voor het echte werk!!
Er zijn 4 slaapplaatsen in 2 hutten en 2 slaapplaatsen in de salon beschikbaar. Je kan ook alleen een etappe meevaren als de hele reis je te lang lijkt!
Zeilervaring is handig maar zeker niet nodig! Ik ben een ervaren oceaanzeiler, heb al meerdere keren verschillende oceanen overgestoken.
Er wordt wel verwacht dat we samen de boot naar de overkant varen dus wachtlopen, zeilen en koken zal in ploegendiensten worden verdeeld.
Ben jij opzoek naar een onvergetelijke zeiltrip die je voor altijd bij zal blijven en durf jij het aan om de grote oceaan over te steken en de winter achter je te laten, mail me dan voor de beschikbaarheid en bijkomende kosten!!!
Hopelijk tot gauw!! Groetjes Danny