Reisgenoten gezocht voor 12-daagse ontdekkingsreis Israël februari 2016!

Ik ben op zoek naar reisgenoten voor een 12-daagse ontdekkingsreis Israël in de periode van februari 2016.
De reis gaat niet alleen langs bekende toeristische plaatsen, maar ook langs minder bekende (maar zeker niet onbelangrijke) historische en Bijbelse plekken. Israël is een klein land, maar heeft een belangrijke rol in de wereldgeschiedenis en juist daarom zo interessant om het land (en zijn diversiteit aan natuur en cultuur) te leren kennen.

Wat deze ontdekkingsreis uniek maakt is dat het reisprogramma wordt samengesteld samen met de reizigers, dus is er altijd ruimte voor persoonlijk inbreng. Dus geen standaard rondreis!
BELANGRIJK: De ontdekkingsreis is wel met een christelijke inslag (Bijbel en geloof).

De ontdekkingsreis is (inclusief vliegreis, accommodatie, vervoer, excursies en nog veel meer) € 1720, - per persoon. Groepsgrootte: minimaal 7 tot maximaal 24 personen. Deze aanbieding is geldig t/m 29 juni a.s., dus wees er snel bij!

Heb je interesse of wil je meer weten over de ontdekkingsreis dan kun je mij een persoonlijk bericht sturen.

Aanbieding (all-inclusive) 12 daagse ontdekkingsreis Israel in februari 2016 is nog 2 dagen geldig!!!

Hallo, ik zoek een reisgenoot voor Israel jul/augustus 2016. Hoor het graag!