Reisgenote Turkije, zomer 2008

Hey Meiden,

Eind juni gaan we een reis boeken naar Alanya waar we begin augustus heen gaan. ‘We’ zijn ik en nog een meid van 21 en misschien nog een derde iemand. Wij kennen elkaar niet ‘echt’, we hebben elkaar ook gevonden via het internet. We zijn nu met zijn 2en misschien met z’n 3en maar misschien heb je ook zin om mee te gaan?!
We gaan twee weken naar de zon en het strand. We weten nog niet of het een hotel wordt of een appartement waar we gaan verblijven, dat gaan we nog bespreken.
We willen dingen zien, uitgaan en zonnen!

Lijkt dit je wat, laat het dan even weten!

Groetjes Martine

Hoi!
Ik weet niet in hoeverre je al strakomlijnde plannen hebt. Maar in augustus gaan we met, momenteel, z’n vijven naar Alanya toe. We hebben elkaar allemaal leren kennen via het internet ook via wereldwijzer. Ik zelf ben 21 en kom uit Den Helder de anderen zijn 17,18, 19 en nog eens 21 (waar ze vandaan komen weet ik niet van allevier). We willen op vakantie lekker zonnen, zwemmen dingen zien en lol maken! Mocht je nog niks vast hebben staan en misschien zin hebben om mee te gaan dan kan je me een berichtje sturen: sylvia160.hyves.nl
:dag:

Jullie mogen allemaal op de boot… lekker zonnen, zwemmen, dingen zien en feesten.
Alleen, als je ook voor “de TKse jongens” gaat :kus:dan zie je die telkens maar 1x op 1 plaats omdat we telkens verder varen…:dag:

Veel plezier alvast in Turkije!!!