Reisgenote Turkije, zomer 2008

Hallo,
Van de zomer wil ik graag naar Turkije. Jammer hebben de mensen om me heen al andere plannen en alleen is ook maar zo alleen.
Daarom zoek ik langs deze weg iemand om mee te gaan.
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Denise. Ik ben 18 jaar, van de zomer 19. Ik studeer momenteel Arabisch, maar ik ben van plan volgend jaar over te stappen naar Turks en ik vind het heel leuk om te reizen.
Wat het gaat worden weet ik nog niet.
Ik zit nog een beetje te dubben tussen een weekje Istanbul of een rondreis (al zijn de toch aardig aan de prijs). Ook een badplaats is nog wel een optie.
Ik zoek iemand die het ook leuk vind om veel dingen te zien, maar ook af en toe lekker uit te hijgen en mensen te kijken.

Lijkt dit je leuk? Dan hoor ik het graag!

Hey ik ken het probleem wat jij hebt en ook ik wil graag nog een keer naar turkije. Lijkt alanya je wat? ik hoor het hopelijk wel.

groetjes miranda

Hoi, Miranda!
Sorry dat het zo lang duurde, ik heb van de week geen tijd gehad om te reageren.
Alanya vind ik superleuk, ik kom er al vanaf mijn 8ste.
Wil jij ook in de zomervakantie gaan?
En vind je het leuk om ook een paar daagjes op pad te gaan?

Groetjes,
Denise

ja ik wil ook in de zomervakantie gaan, waar zou je dan een paar dagen naartoe willen gaan?

Dat maakt me niet zo uit. Gewoon af en toe een dagje weg. Naar Antalya bijvoorbeeld, of naar Side. Lekker rondstuinen enzo.

klinkt gezellig

Vind ik wel :biggrin:
Lijkt het je wat?

ja, waar kom je ergens vandaan als ik vragen mag?

Ik woon in Leiden. En jij?

hoi
wanneer ga je na turkije ??
zou wel willen
gezelig

Was jij diegene die naar Marmaris gaat?
Want dat vind ik helemaal niks namelijk.

ja dat was ik maar maak niet uit waar wil jij heen dan
en wanneer

Sowieso in de zomervakantie.
Waarheen is nog niet besloten. Ik vond Marmaris en Kemer in ieder geval helemaal niets dus dat gaat het niet worden.

Hallo Denise bahar, Nemo22 en Mivado.
Ik ken het “probleem” en heb dit vroeger ook vaker gehad, in de loop van de tijd heb ik veel lieve vrienden gemaakt in Turkije en kon ik bij hun verblijven en was ik niet alleen op vakantie.
Zo heb ik ook mijn vriend leren kennen, hij heeft een schip en wij organiseren nu samen bootreizen langs de kust van Turkije.
Misschien lijkt dat jullie wat… :zon:
Je komt dan op diverse plaatsen en wordt van 's morgens tot 's avonds verzorgd.
Als het idee jullie aanspreekt dan laat het me weten en ik geef jullie mijn website-adres door.

Fijne dag verder.

Hey, ben jij toevallig degene van Mavi Travel?

:teeth: en met wie heb ik het genoegen?
:wink: YEP!!! MAVI

Denise van seni
Heb nog foldertjes voor je verspreid :smiley:

Trouwens, het lijkt me wel wat, hoor!
Alleen de losse tickets zijn zo duur van de zomer…

Hoi Denise :dag:, dankjewel lieverd voor de folders.

Van waaruit kan/wil je vliegen, vanuit Dtslnd zijn de tickets nog redelijk goed geprijst.

Ik woon in Leiden, dus Duitsland is nogal uit de richting jammer genoeg. Volgens mij kan ik dan het verschil bijleggen aan wat het treinkaartje kost :frowning: