Reisgenote Spanje /Portugal en campers gevraagd

Sportieve ongebonden man lang 1.85, zoekt, gezellige reisgenote in de leeftijd midden 60 tot 70. Zelf ben ik 72, doch dat wordt mij niet gegeven, geen 75 hoor, maar circa 68 jr. Geen verplichtingen of bijbedoelingen, maar elkaar een fijne vakantie geven met luxe camper, gescheiden slaapplaatsen. We zijn nu inmiddels met 4 campers, die een rondreis gaan maken, via de Pyreneeen , Portugal, de westkust, richting het meest zuidelijke punt van Portugal, Ponta de Sagres, richting Faro en verder langs de kust richting Spanje, via Algeciras, Marbella, Malaga etc en via de kust richtig Frankrijk en huiswaarts.Tevens nog 2 aanhakers met camper gezocht. Het maximum is 6 campers. Separaat rijden. Geen tolwegen en vrij camperen is het uitgangspunt. M.b.t. mijn eventuele reisgenote, (degene die ik eerder had, moest afzeggen door familie omstandigheden); de reiskosten en camperplaatsen zijn voor mij Gampingskosten +Levensonderhoud fifty fifty. Gepland vertrek 1e week nov. a.s.en weer thuis, medio maart of april, net wat men wil.Niets moet, geen verplichtingen met de daginvulling en wel afspraken m.b.t. de volgende overnachtingsplek. Zij die er een paar dagen tussen uit willen is geen punt. We zoeken elkaar wel weer op.
Interesses via de website of jaco69@live.nl 0f 0251-249395.