Gelderse jongeman (22) is op zoek naar een reisgenoot (m/v) voor een leuke vakantie. Dit kan zijn in bijvoorbeeld de landen: Spanje, Frankrijk, Italië, Griekenland, Kroatië en etc.
Het doel is om te ontspannen en te genieten van de lokale cultuur. Dus een beetje cultuursnuiven, terrasjes delen met de lokale bevolking, natuur bezichtigen, en al wat er nog meer in de buurt is (ik ben géén stapper). Hier valt wel uit te komen samen, neem ik aan.
Ik ben op zoek naar iemand voor wat gezelschap en ook de kosten te delen. Ik had al gekeken naar leuke tripjes, maar het blijkt dat je in je uppie ongeveer 70 - 80% van de prijs betaalt die 2 personen zouden moeten betalen.
Zelf ben ik in het bezit van een rijbewijs, dus een autovakantie of een auto huren mag geen probleem zijn.
Nu even ikke: zoals bovenin gezegd, ben ik en 22 jarige jongeman. Werkend en 2 studies tussendoor. Ik ben een rustig persoon, vlot, vriendelijk en redelijk diepgaand. Dit laatste is ook wel wat ik bij jouw zoek. Een beetje praten over de diepere dingen des levens bijvoorbeeld, maar ook over koetjes en kalfjes en noem maar op.
Voel jij je geroepen? Aarzel niet en laat wat van je weten, zoals wie je bent en waarom jij graag mee zou willen gaan.
Groetjes,
Bart
ps. evt foto is na email uitwisseling verkrijgbaar. Ontmoeting in real life heeft voorkeur.