Hallo,
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenote om in september 2013 mee naar Kreta te gaan.
Ik ben er dit jaar geweest en ik heb het er zo ontzettend naar mijn zin gehad dat ik volgend terug wil voor 2 weken, maar alleen op vakantie gaan is niet leuk, niet gezellig.
Lijkt het je wat om 2 weken te genieten op Kreta, lekker bij het zwembad of strand, winkelen, terrasje, uit eten, soms bij taverna’s met live muziek gezellig de sirtaki mee dansen, gewoon op de bonnefooi de bus pakken en andere plaatsjes/ dorpjes gaan zien, reageer dan.
Ik zoek iemand die het geen probleem vind om op korte termijn, ( uiteraard na kennismaking,en als de vriendschap klikt) te boeken, want het apartement waar ik dit jaar zat is altijd heeeeeel snel volgeboekt. Het is simpel en kleinschalig, maar het is schoon, genoeg bedjes en parasols bij het zwembad, en het eten is voortreffelijk, ook hebben ze in dat apartement bbq buffet, echt heerlijk.
Qua leeftijd ben ik niet zo moeilijk, Ik ben zelf 46, en leeftijd zijn maar getalletjes. ik kom uit de omgeving van Rotterdam, en als jij ook redelijk in die buurt woont zou leuk zijn, want dan is het afspreken makkelijker.
ik hoop op leuke serieuze reacties( zonder bijbedoelingen)
groetjes ayyeliki