Reisgenote gezocht stap/strand vakantie Kreta in augustus

Hallo!

Ja, jullie kennen het wel!
Vrienden en vriendinnen, die allemaal gebonden, blut of gewoonweg te saai zijn voor het soort vakantie waar je naar op zoek bent…

En ik wil gewoon lekker een weekje of iets langer zon, zee, strand en stappen op kreta!:vak02:cheer

Ik (Gwen, vrouw, 28 jaar, almere) ben dus op zoek naar een (of meerdere) gezellige meid(en) vanaf een jaar of 20 om tussen 15 en 17 augustus een week of iets langer gewoon een lekkere strand/stap vakantie te hebben!

Liefhebbers?

Let me know!

Hey…

Ik ken het en ben ook op zoek naar iemand die wil, zonnen en stappen en genieten. Meer hoeft voor mij niet!

Maar jij kunt alleen in die week?

Liefs Diaan

Ik zie net dat ik een typ-foutje heb gemaakt, het moet zijn tussen 15 en 27 augustus.
Maar in een andere periode kan ik geen vrij meer krijgen nee…

En 14 en 28 augustus heb ik al andere verplichtingen, dus ben echt op die periode aangewezen ja.

Groetjes
Gwen

Ha Gwen,

heb je ondertussen al een reispartner gevonden? Ik ben 26 jaar en zou vakantie kunnen nemen op de data die jij voorstelt. Is Kreta al een genomen besluit voor jou? Niet dat ik 't niet goed vind hoor. Maar ben al een keer naar Kos geweest en das beide dezelfde kant op :wink:

Ik vind het overigens best bijzonder om op deze manier een reisgenoot te zoeken. Als je nog steeds op zoek bent, kunnen we misschien een keer samen een drankje doen? Ik woon in de buurt van Eindhoven, dus dat is een aardig eind uit de richting. Maar we zouden ergens in het midden kunnen afspreken.

Ik hoor graag wat van je!

Groetjes,
Anne-Marieke

Hoi Anne-Marieke!

Kreta heeft wel een beetje mijn voorkeur.
Maar ik zal je even een PB-tje sturen met mijn msn, dan kunnen we ff verder kletsen! :wink:

Groetjes Gwen

Hoi Anne-Marieke en Gwen,

Mag ik ook mee? :slight_smile:
Ik ben 29 en zoek leuke reisgenoten voor een zonnige vakantie en ik kan in de periode die jullie noemden. Hoe staat het met jullie plannen?

groet,
Martijn

Hoi Martijn,

Gwen en ik gaan voor een vakantie met alleen dames. Maar er is nog een groepje aan het vormen die wel willen mixen. Misschien kun je daar ook eens kijken.

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=93776

succes!

Groetjes,
Anne-Marieke

Hee!

Ik zoek ook nog iemand om te chille op vakantie…
heb je al iemand gevonde of wil je met meerdere meiden gaan?
Laat maar wat weten:d en dan voor eind juli?

xx

Hey rootje!

Wij hebben inmiddels al geboekt met 4 meiden.
Dus we zoeken geen reisgenootjes meer. :wink:

Groetjes Gwen