Reisgenote gezocht voor reis naar Antillen/Thailand/Nieuw-Zeeland/Australië

Hoi allemaal,

Ik zit nu in mijn laatste jaar vwo en mocht ik slagen dan ga ik graag naar de Antillen of naar Oceanië of naar Thailand/Maleisië om vakantie te vieren en te werken. Ik wil wat van het land en de cultuur zien en tevens door te werken ter plekke niet al te veel geld uit geven. De periode waar ik in wil gaan zal vanaf augustus 2006 zijn. ( Daarvoor zit ik waarschijnlijk met examens en daarna Spanje ).

Ik zoek een reisgenote met een leeftijd het liefst van rond de 18. Dus niet al wat verder in de 20, want ik ben zelf pas 18.

Soorten werk die mij leuk lijken: horeca, maar ook vrijwilligerswerk in reservaten van het wnf bijvoorbeeld.

Wat over mij zelf: wordt 18 jaar, jongen, hobbys: reizen, uitgaan, schilderen en eigenlijk alle sporten.

Dus ben jij straks ook klaar met school of ben je net klaar en heb je zin om samen er op uit te trekken, dan hoor ik het wel van je!

Beste kun je me mailen, maar hieronder kun je ook berichten achter laten!

Hey Bart!
K ben evelien en word in juni 18, ga in mei ook vwo afronden. kei gaaf plan, zoek ook een reismaat :)ga je van te voren nog sparen, laat iig weten wat verder je planen zijn!
groeten evelien

Heb je een emailtje gestuurd,

groeten Bart!

ik heb een mailtje gestuurd:)…