Reisgenote gezocht: nu nog in juni - zuid-frankrijk of corfu of mallorca of voorstel.

Hallo,

Welke reisgenote zou het zien zitten om in juni ergens naartoe te gaan. Ik had al een plannetje voor Zuid-Frankrijk (st. tropez - port grimaud) ik neem al wat kosten op mij, das geen probleem, maar ik haat het om alleen te moeten gaan. Heb ik 1x gedaan en was op vele momenten toch wel die babbel missen, enz…

Ik heb tijd van vanaf vandaag (7 juni) tot en met 21juni. Ik dacht eerst aan vrijdag14juni - vrijdag 21juni, maar vroeger kan ik ook wel. Dus wat ik in gedachte had was: “niet met auto” (doe ik al jaren en je bent er vlugger en kost minder met vliegtuig) maar dus met vliegtuig, dan ben je daar bijna direct. De kosten van de huurwagen neem ik op mij als we daar willen ergens naartoe gaan. Dus dan kwam ik aan huisje/2= 250euro + 120euro vliegen = 370euro voor jou.
Waar ik ga ligt heel mooi, direct aan zee, bergen, groen, mooie zee ook, veel bezienswaardigheden, nog niet te druk… en ken er al wat men weg.

Als dit niet goed is voor je dan wil ik ook wel naar Corfu of Mallorca of …? Dan via last minute…?

Trouwens, ik ben 32jaar, spontaan, ik werk als telecom engineer, rij graag met de fiets, lopen, strand liggen, zee, wandelen (uistapjes) dorpjes en bergen met mooie uitzichten doen.
Waarom liever een reisgenote? Gewoon voor de babbels, de gezelligheid… Het moet niet persé een reisgenote zijn hoor, maar liefst wel.

Mocht er iemand interesse hebben, laat me iets weten aub.

Dank u