hallo,
ben een goedlachse single knuffelbeer 42j uit regio Gent, graag op 3 4 of 5 juni 2016 vertekken voor weekje zon. Alles ligt nog open ! Binnen ten laatste 3 weken boek ik de reis (veel kans dat ik terug alleen ga maar wie weet vind ik hier wel iemand). Ben je een leuke vrouw 25-45j en wil je mee ? Reageer dan snel ! Wie weet spreken we deze week al eens af. Tot binnenkort.
Hoi,
ik ben vrouw, 42.
heb jij zin om deel te nemen aan een week retreat van 4 juni tot 11 juni in lefkada griekenland?
hallo,
kun je me hierover wat meer info geven aub ? wat houdt dit juist in, wat kost het, wat zit er in de prijs ? is dat met ganse groep ?
misschien heb ik er interesse voor
Hoi,
Leuk dat je reageert.
De retreat wordt georganiseerd door Nirvana health retreat in Lefkada Griekenland in een toch wat luxere villa’s
met dagelijks yoga lessen, meditaties, mindfulness, massage (1x gratis), eten en drinken, excursies. Er zijn heel veel uitjes om de eiland te verkennen en de groep bestaat uit gezellige levensgenieters die willen rusten in plaats van een stress tijdens vakantie. ieder deelnemer krijgt eigen kamer met badkamer (wat heel erg fijn is als je alleen reist). verder heb je genoeg tijd om lekker de stad in te gaan en in de terrasjes te pakken en het nachtleven in lefkada te beleven. De dagelijkse activiteiten zijn niet verplicht dus mocht je een dag lekker naar het strand willen dan doe je dat gezellig en misschien wil nog iemand met je mee!
Dus genoeg te doen. Nirvana health Retreat heeft lastminute prijzen voor de laatste plaatsen van 699,00 exclusief de vlucht. de Vluchten naar Preveza zijn spot goedkoop. voor nog geen 200 euro heb je een retourtje. een maal in Preveza dan word je opgehaald door Nirvana health Retreat.
Mocht je liever naar Athene vliegen, dan moet je zelf de bus nemen naar Lefkada (rit van 5 uur) en in Lefkada bus station word je opgehaald door Nirvana health Retreat. mocht u nog vragen hebben, laat mij het dan weten alsjeblieft.
Gr
Dus kort om