Hallo Allemaal,
Ik ben Ivo een 28 jarige jongeman uit Eindhoven, die in het verleden al redelijk wat van de wereld gezien heeft, van San Fransisco tot Rio en van Barcelona tot Stockholm, echter ben ik tegen een welbekend probleem aangelopen en dat is dat mijn vrienden allemaal momenteel gesetteld zijn en met de reismaat waar ik vroeger mee prachtige reizen heb gemaakt over dus ben nu heel hopeloos geworden
Nee verre van maar nu ik weer een paar maandjes op mezelf woon en dat project in de afrondende fase zit wil ik het reizen weer oppakken maar in mijn eentje ga ik niet zo snel, ik heb niet een specifiek land waar ik heen zal willen maar ik zal wel graag naar de Olympische Spelen in Rio willen en waar ik ook interesse in heb is in Groundhopping(cultvoetbalstadions bezoeken) maar mensen die gewoon van stedentrips houden zijn natuurlijk ook welkom, het ideaalste zal zijn als jij ook de gecombineerde combinatie hebt maar geen eis. Op 1 van de 3 interesses reageren behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden;)
Gewoon lekker om 1 keer in de maand of om de zoveel maanden ergens naar toe te gaan mochten de financiën het natuurlijk toelaten;) En mocht het klikken dan kunnen we kijken voor verdere en langere reizen. Het liefst wel mensen uit de omgeving Eindhoven omdat ik van idee ben dat dat het beste werkt;)
Ik zal nog iets meer over mijzelf vertellen, ik ben een spontane jongen met een flinke dosis humor, en makkelijk in de omgang. Als een vliegtuig vertraging heeft zul je mij niet snel in paniek zien raken, ik zal er eerder een luchtige opmerking overmaken want je kunt er toch niks aan veranderen, mijn motto is dan ook neem een drankje en alles komt goed.
Lijkt het je wat om met deze lange jongen de komende maanden/jaren de wereld te gaan veroveren.
Laat wat van je horen, dan mailen,facebooken,whatsappen we en kunnen we zien of wij die echte reisklik hebben
Groetjes