Ik ben Sharon en 24 jaar jong. Ik wil graag mijn droomreis maken en vrijwilligerswerk doen bij een olifantenopvangtehuis in Thailand. Ik ben dol op olifanten wat de reden is voor deze reis.
Wat info over mijzelf: ik ben een rustige jonge meid. In mijn vrije tijd lees ik graag boeken en kijk ik tv. Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten en dit zal de eerste keer zijn dat ik zo ver van huis weg ga. (dus vind het een beetje spannend)
Ik zoek een jonge meid die mij gezelschap kan houden tijdens dit avontuur. Ik zoek iemand die extravert is en van avontuur houd. Je hoeft niet net zo dol op olifanten te zijn als ik ben, maar dat is natuurlijk wel een bonus.
Ik heb een website gevonden waar meer informatie op staat over de dagindeling en prijzen.
ik zou dolgraag 2 weken gaan, maar 1 week vind ook leuk. Ik wil graag ergens in augustus of september of oktober gaan. ik heb nog geen vaste datum geprikt en ben flexibel daarin.
Ik zou dolgraag deze reis maken en het lijkt me heel leuk als ik iemand heb om deze ervaring mee te delen
Hoi Sharon,
Het lijkt mij echt heel erg leuk om zo’n reis te maken! En zeker ook om met olifanten te werken.
Ik ben zelf ook nog nooit zo ver weg geweest, maar wel paar keer met het vliegtuig.
Ik heb volgend jaar een tussenjaar, dus ik zou heel graag dan wat willen reizen.
Ik ben trouwens 18 jaar.
Groetjes Bianca