Reisgenootje Myanmar / Birma aug 2013

Ik ben 28 en ik wil er graag even tussenuit! Na veel georganiseerde reizen, heb ik vorig jaar de stap genomen om voor 6 weken alleen naar Nepal te gaan.
Dit is zo goed bevallen dat ik weer terug ga. In september ga ik 3 maanden in Nepal werken, maar eerst wil ik een maand met de rugzak op pad; een welverdiende vakantie.
Ik heb mijn oog op Myanmar laten vallen. Augustus is misschien niet de meest ideale maand om op avontuur te gaan in Myanmar,
maar het is zo’n fantastische bestemming! Ik zou een reisgenootje voor deze bestemming wel prettig en gezellig vinden. Ook op zoek naar een Aziatische bestemming? Ook geen angst voor wat regenbuien? En heb je geen bezwaar tegen avontuur, cultuur&natuur,
souvenier shopping en een borreltje op zn tijd? Dan lijkt het me leuk om samen Myanmar te ontdekken! Heb je geen reisplannen, maar wel nuttige info over Myanmar, dan hoor ik dat ook graag! Groetjes Judith

Hoi judith ik wil de maand juni weer terug naar azie met mijn voorkeur myanmar. Voor de rest vrij flexibel. Zou dat wta zijn pf zit je vast aan de zomer? Gr. leonie

Hoi Leonie,

Leuk dat je reageert. Ik zit echt vast aan augustus, aangezien ik tot 31 juli werk en begin september in Nepal moet zijn.
Jij bent niet fexibel in tijd?

Groetjes Judith

Hee judith, helaas niet nee ik zit namelijk tussen twee banen in dan en heb dan alleeen een maand jammer zeg! Heb je al veel resctiesngekregen? Thailand is erg hot op dit moment;-) myanmar minder(des te leuker ik het vind)