Beste allemaal!
Aankomende zomer ga ik 6 weken reizen. Ik start 26 juni en ga dan tot 12 juli naar Borneo. Na Borneo, wil ik dolgraag naar Sulawesi om daar ongeveer 2 weken rond te trekken! Het zuiden, centraal Sulawesi en de TogianIslands lijken me fantastisch! Het is niet zo’n toeristisch land en daarom zoek ik een reisgenootje.
Waarom Sulawesi? Het schijnt er werkelijk schitterend, fantastisch en divers te zijn. Daarnaast vind ik het een uitdaging om dit eiland te pakken aangezien ik al het een en ander bereisd heb.
Ik ben 24 jaar oud, makkelijk in de omgang, actief, gezellig, relaxed en werk als docent Nederlands op een mbo (vandaar dat ik lang vakantie heb in de zomer :-))
Wat betreft reizen die ik met de backpack en alleen gemaakt heb: 2 maanden Peru en Bolivia in 2009, 4 maanden Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Java in 2010 en vorig jaar 6 weken Australië.
Wie vindt het toevallig ook een uitdaging om Sulawesi te ontdekken in juli??
Ik vlieg trouwens 4 augustus terug naar NL vanuit Singapore dus tussen 12 juli en 4 augustus heb ik tijd om Sulawesi te ontdekken!
Lieve groet,
Linda
Hey
Ik ben Veerle, 27 jaar uit Brugge (België). Het plan was om van 24 juni tot 23 juli naar Maleisisch Borneo te trekken, maar helaas heeft mijn reisgenote geannuleerd. Ik zou de reis nog steeds willen maken, maar liever niet alleen. Ik ben dus op zoek naar nieuwe reisgeno(o)t(en). Mijn vliegtickets zijn reeds geboekt en ik maak zowel heen als terug een tussenlanding in Singapore, dus van daaruit kan nog steeds een andere bestemming worden gekozen. Met AirAsia kunnen er ook steeds goedkope binnenvluchten worden geboekt. Sulawesi stond alvast ook op mijn lijstje van toekomstige droomreizen.
Ik maakte reeds backpackreizen naar Oost-Canada, Uganda, Bolivia en Peru.
Interesse om samen te reizen? Laat iets weten!
Grtjs,
Veerle
Hey Linda,
Ben je nog op zoek naar een reisgenoootje? Ik ben toe aan vakantie en Sulawesi lijkt me super!
Laat maar weten dan vertel ik later meer over mezelf.
Groetjes Nina
Hey Regnina
Ik vroeg me af of je al een reisgenoot gevonden hebt of wat je plannen zijn?
Ik ben nog steeds op zoek naar een reismaatje (zie berichtje op zoekertje van Linda hierboven).
Interesse om samen te reizen? Laat iets weten!
Groetjes
Veerle
Hoi Hoi,
Ook ik ga dit jaar naar Sulawesi is het idee 
Ik heb een retourtje Kuala Lumpur maar zal rond 7 juli naar Makassar vliegen om dan 2 tot 3 weken door Sulawesi te reizen.
Het lijkt me heel leuk om dat (deels) samen te doen met iemand.
Ik ben 23 jaar oud, spreek een aardig woordje Indonesisch en klaar voor een nieuw indo-avontuur.
Zijn er hier al mensen met concretere plannen?
Stuur anders even een prive berichtje 
Groetjes!