Reisgenootje gezocht voor kajaktocht 2015 in Scandinavie

Hoi allemaal,

Ik heb sinds een paar maanden het plan opgevat om in 2015 (ja dat duurt nog een jaartje) met de kajak naar Zweden op vakantie te gaan om daar voor 2-3 weken over de Zweedse meren te gaan kajakken en onderweg te wildkamperen/kamperen. De afstand is afhankelijk van de mogelijkheden. Maar, bij voorkeur geen rondje naar de startlocatie.

Ik heb geen directe ervaring met kajakken maar, het is ook niet de bedoeling om grote stromingen te overwinnen. Ik heb Zweden op meerdere manieren gezien (trein, backpack, road trip) en via het water Zweden zien lijkt mij een mooie manier. Het is niet de bedoeling om zo snel mogelijk van A naar B te komen maar, gewoon een leuke tijd te hebben. Ik heb nog geen kajak maar, gezien het vervoer en de mogelijkheid om de kajak zonder auto (ik heb geen rijbewijs) mee te nemen, wordt het waarschijnlijk een opblaasbare kajak. Daar hebben ze tegenwoordig erg goeie materialen voor. Omdat ik alleen kajakken niet echt leuk vind en het ook een vergroot risico met zich mee brengt, ben ik op zoek naar iemand die dit ook graag zou willen doen. Zelf ben ik 35 jaar, HTS opleiding, avontuurlijk, sportief, technisch en sociaal. Ik ben geen persoon die volledig back to basic gaat en als een caveman zijn vakanties viert. Toch vind ik het fijn om in beperkte luxe mijn vakanties te vieren.

Als je interesse hebt en de volgende eigenschappen bezit, dan zou ik graag met je in contact willen komen:

Leeftijd: 28-36, avontuurlijk, sociaal, HBO of Universitair, houdt van kamperen, sportief.

Ideeën zijn welkom maar, het is niet de bedoeling dat je kritiek geeft op deze oproep of op ideeën van anderen. In dat geval zou ik aanraden om niet te reageren.

Groet,
Martijn

Hej Martijn! Opblaaskajak? Niks daarvan! Je doet een oproep voor 2015, maar hoe zit je dit jaar in de eerste 2 weken van sept? Beetje anders dan jouw voorstel maar… Zie mijn oproep van 4 aug 2014. Zin/tijd en geld om mee te gaan?

Ik heb misschien wel interesse, hou het topic in de gaten!

Ha leuk! Als je me je emailadres geeft kan ik je meer info sturen. We vertrekken eind aug en willen zsm (deze week) boeken. En als je mee gaat, willen we je graag ontmoeten. groet, Nanouk

Dit jaar gaat dat helaas niet meer lukken, bedoelde voor volgend jaar.

Aha, ok, Dat zou leuk zijn. Misschien kunnen we voor die tijd een keer gaan kajakken in NL.
v gr Nanouk