Wie o wie vind het leuk om samen voor 2,5 a 3 weken naar Sumatra, Flores en Komodo te gaan? Ik zou graag samen met iemand reizen die avontuurlijk en sportief is ingesteld.
Zelf, 30 jaar heb ik al enige ervaring met backpacken en ik reis graag low budget.
Ook staan Sulawesi en de Molukken op mijn verlanglijstje dus mocht je interesse hebben daar heen te gaan hoor ik dat ook graag.
Anyway mocht je rond mijn leeftijd zijn, sportief, avontuurlijk en deins je niet terug voor een jungletocht of low budget onderkomen en lijkt het je leuk samen te reizen dan hoor ik dat graag.
Zoek je iemand om de gehele reis mee te doen of delen? Zoek je man of vrouw?
Anyways –> Ben zelf zowat de gehele maand juni in Indonesië, in beginsel staan Java, Bali, Lombok, Gili’s op mijn lijstje.
Ben overigens niet van het plannen van te voren –> Indonesië is een land van vandaag en morgen zien we wel, daar moet je ook naar leven vind ik als je er bent
Man of vrouw maakt mij niet zoveel uit als we maar een beetje dezelfde ideeen hebben over de reis. Ik hoef niet perse een reisgenoot voor de gehele reis maar zou het wel gezellig vinden. Voor mijn reizen heb ik wel wat in gedachten van wat ik ong zou willen doen maar het is zeker niet zo dat dit perse moet. Het is tenslotte geen groepsreis en als het ergens leuk vertoeven is moet het kunnen daar een nachtje langer te bivakkeren of als ik onderweg leuke ideeen hoor van andere reizigers dan zullen deze zeker tot de mogelijkheid behoren om toe te voegen. Camilla ik hou ook zeker wel van een dagje strand hoor maar niet elke dag. Het lijkt mij ook erg leuk de onderwaterwereld te ontdekken rondom de eilanden door te duiken maar heb geen ervaring en volgens internet zijn de stromingen niet erg geschikt voor beginners.