Reisgenootje gezocht: Peru & Bolivia april / mei 2015

Beste avonturiers,

Mijn naam is Jean-Paul, 27 jaar en ben van plan april / mei 2015 door Peru en Bolivia te reizen. Gezien ik nog niet eerder ben gaan backpacken, zoek ik een reisgenootje in ongeveer dezelfde leeftijdscategorie (20-30 jaar). Natuurlijk staan de Machu Picchu en de zoutvlakten in Bolivia op het programma, maar voor de rest staat nog weinig vast. Ik zoek een spontane en enthousiaste avonturier die niet vies is van vroeg opstaan om mooie dingen te zien. Hiken, klimmen, adrenaline, maar ook rust en kalmte door bijvoorbeeld te genieten van een mooie zonsopgang of zonsondergang, een biertje te drinken op een terras of lekker te zwemmen. Een goede balans tussen avontuur, natuur en cultuur. Van de kust naar de hooggebergten en het amazonegebied. Een breed spectrum dus. Feestjes zijn leuk, maar het kan ook zonder. Wordt jij mijn reismaatje?

Groet, J-P

Hey J-P, Tof plan! Ben nog niet veel verder dan ‘Peru in 2015’. Met natuurlijk trail naar machu pichu als hoogtepunt!

Via Wereldwijzer app

Hey jp,

dat klinkt als een mooie reis in het vooruitzicht, ik ben momenteel ook aan het kijken voor Pero, machu picchu. verder nog niks concreets.
ik ben 28, en ook zoals bij jou, gaat de interesse uit naar lekker actieve vakantie, maar ook in combinatie met relax dagjes, dagje strand, cultuur etc.
ik ben op zoek naar iemand om samen mee te reizen. ik ben al in verschillende delen van Azie geweest. en nu wil ik de andere kant op.

hoelang ben je van plan om te gaan? 1 maand? 2 maanden?

ik wacht op je reactie

Adios