reisgenootje gezocht china eind juli/augustus 2012

Hoi,

Vanaf eind juni ga ik, in m’n eentje, voor 8 maanden op wereldreis. Tijdens deze reis zal ik van ongeveer 27 juli tot en met 19 augustus in China gaan rondreizen. Ik kom aan in Beijing en reis verder vanaf Shanghai. Voor deze periode ben ik op zoek naar een reisgenootje om (een deel van) China te verkennen met de trein. Ik zit op dit moment te denken aan Beijing, Xi’an, Chengdu, Suzhou, Hangzhou met als eindpunt Shanghai.
Mocht er iemand zijn die (een deel) met mij mee wil reizen of nog handige tips heeft dan hoor ik het graag.

Even over mijzelf: Ik ben Esther, 25 jaar, en afgelopen september afgestudeerd. Voor dat ik met het ‘echte’ leven ga beginnen ga ik 8 maanden op wereldreis.

Gr.
Esther

Good luck to you, ik bewonder je ondernemingslust!

Hee!

Ik ga ongeveer dezelfde route doen van 17 juli tot 17 augustus! Misschien is het leuk om contact te houden zodat we evt. ergens kunnen afspreken of om één van die lange treinreizen toch gezellig te maken :slight_smile:

Ik ben een tweedejaars (dan bijna 3ejaars) studente aan de UvA, en ik ben 21 jaar oud!

Groetjes!

Hoi Esther,

Zozo lekker zeg! Wat een ondernemingslust!
Ik ben 27 jaar en lijkt mij ook leuk om China te ontdekken!
Heb zelf vrij in de periode 21 juli - 21 augustus, wellicht valt er wat te combineren.

Mocht je nog iemand zoeken dan hoor ik het wel.

Gr. Cynthia

Hoi!!

In verband met het aanvragen van mijn visum heb ik mijn route en hostels voor mijn reis door China inmiddels vastliggen. Ik zou het wel leuk vinden als ik een van jullie tijdens deze reis zou tegenkomen en we misschien samen wat dingen kunnen bezichtigen.
Mijn definitieve route door China ziet er als volgt uit:
27-07/02-08 Beijing
02-08/04-08 Chengde
04-08/06-08 Datong
Nachttrein
07-08/08-08 Pingyao
08-08/12-08 Xian
12-08/14-08 Hangzhou
14-08/16-08 Suzhou
16-08/19-08 Shanghai

Tussen al deze bestemmingen ben ik van plan om met de trein te reizen…deze zal ik in Beijing gaan boeken.
Graag hoor ik wat jullie reisplannen zijn zodat we elkaar misschien kunnen treffen ergens in China…

Ik hoor het wel!

Esther