Reisgenoot/vrijwilliger Gevraagd

15 jaar geleden trok ik als 17 jarig meisje de wijde wereld in.
5 jaar lang heb ik ongelooflijk genoten van onze prachtige wereld en de interessante mensen die er wonen en van de verassende gebeurtenissen die plaats vonden.
Helaas heb ik 10 jaar geleden een zeer ernstig ongeluk gehad, waardoor ik nu een rolstoelgebruikster ben geworden die veel zorg nodig heeft, dus helaas is mijn reizigersleventje ineens gestopt.
Gelukkig ga ik nog steeds tig keer per jaar op vakantie met familie en vrienden en organisaties, dus het reizen hoef ik niet volledig te missen, maar toch blijf ik de vrijheid en het geluk van een reizigersbestaan missen.
Daarom ben ik nu hard op zoek naar vrijwilligers die ook zin hebben in een reizigersleventje en er tegelijkertijd wel wat nuttig vrijwilligerswerk bij willen doen (voor mij zorgen).
Ik heb zin om opnieuw te genieten van een reizigersleven en wil er misschien nog een boek over gaan schrijven, wie heeft de moed en de tijd en de energie en het lef om met mij mee te gaan?
Voor meer informatie over mij kan je kijken op Yahoo | Mail, Weather, Search, Politics, News, Finance, Sports & Videos

Groetjes, Margreet Bos