Reisgenoot taalschool gezocht voor deze zomer!

Hee!
Ik wil deze zomer in juli en augustus 6 weken naar Mexico om daar Spaans te gaan leren aan een taalschool. Waarschijnlijk ga ik met de reisorganisatie Don Quijote. Zijn er nog meer mensen die deze zomer voor langere tijd naar Mexico gaan?
Groetjes
Ireen

Hallo, ik vertrek voor de 2de keer naar Mexico in juli voor 1 maand met mijn rugzak.
Nu ik las dat je sprak over taalscholen, ik had een tijdje geleden een brochure ontvangen van Don Quijote.
naar mijn mening toe vind ik het een hele goede organisatie maar wel duur, je kan voor veel goedkoper lessen volgen, maar er zijn hier wel mensen denk ik die je daar meer uitleg kunnen over vertellen.
Ik zal volgend jaar meedoen met een internationaal project in Mexico waar ik dan daar bij mensen zal slapen en zo zal je ook wel je spaans onder de knie krijgen en zal wel goedkoper zijn!

groeten Michael,

Hey, heb zelf geen les gevolgd bij Don Quijote, maar ik woon in Guanajuato en daar is een Don Quijote school en ik ken best wat mensen die er heen gaan iedereen vind het een leuke gezellige en goede school!!

Hoii!
Op www.linguaschools.com vind je sowieso een goedkoper alternatief voor Guanajuato. Ik ben er zelf naar aan het kijken, en aan het wikken en wegen of ik naar Mexico of Spanje wil (uit financiƫle overwegingen haha).

Wat is dat voor iets? Kan je er meer informatie over geven? :slight_smile: