Reisgenoot Stage Usa

Hallo! :smiley:

Van april - juni 2006 wil ik graag stage lopen in USA, New York en wil graag iemand mee die daar ook stage wil lopen. Zijn er mensen die in die periode in NY ook stage willen lopen? Als dat wel het geval is, hoor ik graag van iedereen.
Het kan ook New Jersey worden, maar ik hou jullie op de hoogte van mijn plannen via de forum. Nu ben ik nog bezig met het stagebureau en Bureau Buitenland voor een stageplek in de richting Social Work.

Verder wil ik vragen of iemand bedrijven kent in Amerika met een Nederlandse achtergrond op het gebied van Social Work of meer aan de sociale kant?
Het is altijd leuk om samen met anderen te gaan dan alleen!: :rolleyes: Jullie kunnen mij altijd mailen over jullie eigen plannen of gewoon om te vragen!

**Alle soorten reacties zijn welkom!! :smiley: **

Groetjes,

Monica :slight_smile:
My Webpage
[email=gognamonica@hotmail.com]gognamonica@hotmail.com[list]

Hoi Monica, ik ben zelf ook op zoek naar een stageplek voor precies dezelfde richting, social work dus. Alleen ben ik van plan deze stage te gaan doen 2006/2007, volgend schooljaar dus. Ik weet niet of je inmiddels al een stageplek gevonden hebt? Ik zou het heel tof vinden als je mij ervan op de hoogte zou willen houden wat de mogelijkheden zijn wat betreft stageplekken in New York en omgeving. Ik ben zelf ook al een tijd op zoek en ik vind het ontzettend moeilijk om iets te vinden! Ik hoop snel iets van je te horen!
Helaas doet je emailadres het niet, ik kreeg mn email teruggestuurd, vandaar dat ik het op deze manier probeer!

Groetjes, Marieke

Heee, eindelijk iemand met dezelfde plannen!! Alleen wil ik wat later naar New York. M’n stage (marketing management) moet beginnen in september en duurt 10 maanden. Ik wil dan graag anderhalve maand voordat ik moet beginnen naar NY.

Hoe ver ben jij met de voorbereidingen?

Groeten,
Diana

ik zit nu in de selectieprocedure om in Amerika +/- 10 weken op een summercamp als stagair aan de slag te gaan.De organisatie heet ccusa (vast wel een eerder van gehoord)…Ik hoop dat je er iets mee kan…
veel succes!:RockOn:

groetjes Benno

heyhey

ik ben deze zomer (net 2 weken thuis) via CCUSA naar amerika minnesota/minnepolis plaats elk river op ene zomerkamp met kids gaan werken voor 10 weken en daarna gana reizen. Ik heb het daar zo super gehad en zoveel vrienden voor het leven gemaakt die ik nu al zo erg mis dat ik er weer naartoe wil. (check : www.chantallassauw.waarbenjij.nu )

Nu ben ik pas begonnen met de opleiding social work zit in het 2de leerjaar en wil weer terug naar amerika en het liefst dus in minneapolis. nu ben ik een geschikte stageplaats aan het zoeken. weet iemand tips voor mij wara ik dit kan vinden organisaties.? dit zou echt te gek zijn!!!

als iemand nog vragen heeft over mijn stageervaring van deze zomer mail me gerust:D