Hoi allemaal,
Ik ben van plan deze zomer naar India te reizen om een yoga-opleiding in Mysore te volgen.
Nou heb ik al een ticket geboekt voor een vlucht die vertrekt op 23 juni (met KLM van Schiphol naar Charles de Gaulle en van daaruit naar Bangalore Airport). Ik kom om middernacht aan in India.
Het zou toeval zijn natuurlijk, maar ik vroeg me af of er misschien iemand is die, of dezelfde vlucht, of ongeveer dezelfde aankomsttijd heeft als ik. Het lijkt me een stuk gezelliger èn een stuk minder eng om samen naar Bangalore, of vanaf daar naar Mysore af te reizen.
Ik hoor het graag!
Groetjes, Martine
Hoi Martine,
Dat klinkt leuk een yoga cursus in India. Heb je een toevallig een website met meer informatie daarover? Ik hab vanaf juni een paar maanden vrij. Wie weet kunnen we een gedeelte samen gaan reizen?
Groetjes van Marieke
Ha, toevallig. Ik had het idee om eind juni/begin juli een cursus yoga van drie weken te volgen in India, maar ik zie net dat dat project al vol is (was via een groot vrijwilligersnetwerk).
Hoe zit jouw yoga-opleiding in elkaar? Is dat ook een cursus van een paar weken en hoe zit het met de aanmelding? Als het vrij toegankelijk is en reëel geprijsd, dan zal ik het zeker overwegen.
Stuur me een privébericht als je wil, dan kunnen we het er even over hebben.
Groetjes Donna
Beste allemaal,
Bedankt voor de reacties, maar wegens omstandigheden heb ik mijn plan helaas moeten afblazen…
Heel jammer, maar het is even niet anders.
Succes en veel plezier met jullie plannen!
Groetjes, Martine