ik zoek iemand in de leeftijd van 20-28 jaar die mee wil naar corsica (fr) of torbole (it) voor een actieve vakantie. ik wil graag in de periode van 26-07-2004 tot 13 augustus. Ik heb eigenlijk geen zin om alleen te gaan en met zijn tweeen is ook veel gezelliger en goedkoper !! ben geen dicotheektype. dus lijkt het je wat, reageer dan. je krijgt altijd antwoord terug.
Hay hay, klinkt allemaal erg leuk… houd ook wel van een wat aktievere vakantie! Dagje of zo op het strand is leuk, maar moet zeker ook niet de hele vakantie! Aktieve vakanties ga ik voor Rugzakje achterop en gaan maar, liefst lekker primitief!
Vind het wel een leuk idee, zou je me kunnen / willen mailen (chris@hid.nl) met wat meer info over je idee / jezelf?
Originally posted by missbianca@09-02-2004, 17:08:23
** ik zoek iemand in de leeftijd van 20-28 jaar die mee wil naar corsica (fr) of torbole (it) voor een actieve vakantie. ik wil graag in de periode van 26-07-2004 tot 13 augustus. Ik heb eigenlijk geen zin om alleen te gaan en met zijn tweeen is ook veel gezelliger en goedkoper !! ben geen dicotheektype. dus lijkt het je wat, reageer dan. je krijgt altijd antwoord terug.
groetjes bianca :o **
Hey bianca
Toevallig heb ik diezelfde gidsen als jij bekeken, en wil ook ongeveer in die periode gaan. Ben benieuwd of je al definitief plannen hebt. Laat maar effe weten.