reisgenoot(jes) voor bouwsteen Sumatra maart 2016

Hallo, Ik zoek 1 of meerdere reisgenootjes om eventueel een groepje te vormen om een bouwsteen van ong. 8 dgn in Sumatra te doen. (bouwsteen is excursiepakket incl hotels/hostels.
Reisperiode 14 maart tot eind maart 2016 ergens.

Ik ben dan daarvoor al 3 maanden op Bali voor vrijwilligerswerk. Vanaf 13 maart heb ik dan nog een maand vakantie. Wil in die periode voor een dag of 10 a 12 naar Sumatra om een bouwsteen van ong. 8 dagen te doen. In je eentje betaal je echter de hoofdprijs. Als je met z’n 2en of meerdere personen bent (en eventueel kamer delen, hoeft niet mag wel) is het vele malen goedkoper. (groepje t/m iets van 6 personen?)
We kunnen elkaar bijv. treffen in Medan of in Bali.

We spreken samen af welke bouwsteen we doen en bij welke reisorganisatie bijvoorbeeld: http://www.333travel.nl/tour/indonesie/noord-sumatra-en-bohorok-tour/informatie?productcode=T515 Boeken die zelf en betalen die zelf. Maar we kunnen natuurlijk ook daar ter plekke alles regelen

Ik ben een vrouw van 49 jaar maar word altijd jonger geschat (en zo voel ik me ook)

En wil je tijdens de periode dat ik daar ben andere trips op Bali afspreken kan dat ook natuurlijk, maar heb al veel gezien. (als Sumatra niet door gaat, dan ga ik (voor de 2ex) de 5 daagse Hunting Komodo by Camera boot-tour vanaf Lombak langs de kleine Sunda eilanden doen. En misschien een paar dagen Gili Meno of Air

Hoop van jullie te horen