Reisgenoot India gezocht maart/april

Hoi,

Ik ben Annemarie, 27 jaar, freelance journalist en wil op korte termijn
(halverwege of eind maart) voor een maand naar India, bacpacken. In ieder de eerste twee weken reis ik het liefst samen met iemand.

Wat mij betreft kan het in het land zelf alle kanten op, hoewel er wel een paar plaatsen zijn die ik zeker wil bezoeken.

Even wat ingredienten die ik belangrijk vind: beetje low budget, een (globale) planning, maar daar wel vanaf wijken als de situatie daar naar is. Veel zien en doen, maar af en toe ook even rustig indrukken laten bezinken.

Ben in bijna alle werelddelen geweest, maar dit wordt mijn eerste keer Azie.

Hee Hallo,

Ik wil ook graag low budget naar india. Nog nooit geweest en alleen wil ik liever niet. Ik had mijn reis gepland staan in september, maar blijkbaar gaat dat niet werken met kantoor.

Ik ontdek graag nieuwe dingen en kijk wel waar het uit komt. Maar globale planning is wel fijn, we moeten toch ook een keer terug toch?

Laat even wat van je horen, misschien is het leuk om samen wat te ondernemen?

Groetje Aritha

Hoi Aritha,

Leuk dat je reageert! Mijn mail-adres is: annemarievand@hotmail.com. Vind ik wat prettiger communiceren!

Groetjes Annemarie

Hoi Annemarie, klinkt leuk… zeker in samenhang met je beroep… je zal er erg veel inspiratie vandaan halen. Mocht je van de korte termijn lange termijn maken (eind dit jaar) hou ik mij aanbevolen! Groet Marco