Mijn naam is Jerry en ben een 35 jarige jarige vrijgezellige jongeman uit Apeldoorn. Eind september wil ik graag voor de 6de keer naar Lloret de Mar, maar tot op heden heb ik nog niemand gevonden die met mij mee kan gaan. Ik zoek (bij voorkeur) een dame van rond mijn leeftijd die zin heeft om met mij mee te gaan want helaas is er niemand uit mijn vrienden groep die mee kan (andere plannen, kinderen, partner, enz.)
Ik zoek geen vriendin, s*x of wat dan ook, enkel maar een reisgenoot! Ik weet dat Lloret een reputatie heeft maar ik kan je garanderen dat je als wat oudere jongere daar een geweldige vakantie kan hebben!
Vorig jaar ben ik met Jerry naar Lloret geweest, ik kende hem al omdat hij een vriend van een vriendin van mij is, maar ik had hem slechts twee keer in de kroeg gezien.
Geweldige top vakantie gehad! We hadden beiden aangegeven wat we graag wouden doen en daar een planning van gemaakt. Ik ben geen kroegtijger, maar dat is Jerry ook niet. Heerlijk de avonden doorgebracht bij een cocktailbar aan het strand.
Verder was alles super relaxed, niks moest, we deden gewoon waar we zin in hadden.
Als ik het geld had gehad zou ik zo weer mee zijn gegaan…