Reisgenoot gezocht

Hallo allemaal,

Ik zoek een gezellig reisgenootje om een leuke reis van 3/4weken te maken tussen mei en september. Graag wil ik ergens heen waar een hoop te bezichtigen is. Maar waar ik precies heen wil weet ik nog niet, maar sta open voor suggesties.

Zelf ben ik 25 jaar en zoek een reisgenootje tussen de 20 en 33 jaar, man /vrouw maakt niet uit.

Hoop snel iets van jullie te horen!!

Samantha

Hoi Samantha

Ik ben Desley en ben 21 jaar. Ik hou erg van reizen maar alleen is ook maar alleen.
Ik zit al een tijdje te kijken bij georganiseerde reizen maar de leeftijd Ligt daar vrij hoog.
Zelf ben ik vooral binnen Europa op vakantie geweest en 1 keer New York.
Ik ben iemand die ook graag dingen onderneemt Maar ook graag een dag op het strand ligt.

Groetjes Desley
Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Welkom in Kenia! Totaal andere cultuur, supervriendelijke en gastvrije mensen, mooie natuur/safariparken, genoeg te doen!
Ik woon hier nu een paar jaar en kan je als je dat leuk vindt ook het lokale leven laten zien en in contact brengen met mensen die je eens wat anders laten zien dan de grote tourcompanies.
Ik woon zelf aan de zuidkust, Ukunda, waar je ook nog eens fantastisch mooie stranden vindt, dus een mooie combi van strand en ontdekken kan je hier zeker maken!

Neem gerust contact met me op bij meer vragen en anders succes met je voorbereidingen voor je reis!

Groetjes Marriƫtte

Via Wereldwijzer app