Reisgenoot gezocht voor Zuid-Amerika / Zuid-Oost-Azië

Ik ben Daniël, ik ben 24 jaar, gezellig, avontuurlijk, sociaal en wil graag meer van de wereld gaan zien.

Begin dit jaar ben ik naar Indonesie geweest en heb daar 3 weken met mn backpack java en bali rondgereisd, wat een wereldervaring:D

Vandaar dat ik besloot om dit jaar weer te gaan reizen, ik besloot om 21 september voor een half jaar naar Zuid-Amerika te gaan om daar rond te gaan reizen.

Maar 2/3 weken voordat ik wou vertrekken naar Rio de Janeiro(alles helemaal geregelt) kreeg ik te horen van mn dokter dat ze me verder gingen onderzoeken naar mijn rugklachten (waar ik al aantal jaren mee loop) en misschien nog een operatie (in 2007 geopereerd aan mn rug)… nahja alles bij elkaar maakte dat ik mijn reis heb uitgesteld en nu bezig ben met onderzoeken en eind deze maand begin volgende maand meer weet over hoe en wat er gaat gebeuren… Ik hoop dus zo snel mogelijk weer te kunnen gaan reizen.

Wil jij rond februari / maart 2011 gaan reizen in Zuid-Amerika of Zuid-Oost-Azië voor een aantal maanden, dan lijkt het me leuk om in contact te komen, beetje ideeën uitwisselen enzo :slight_smile: