Wie wilt er ook graag naar Thailand maar liever ook niet alleen.
Ik zat zelf te denken om volgend jaar in april te gaan hoelang en waar dat weet ik nog niet lijkt me ook leuk om dat juist samen te bespreken en kunnen we gelijk kijken of het een beetje klikt.
Ik ben 29 jaar heb al een keer reis gemaakt naar Afrika via shoestring vond het helemaal geweldig en wil nu meer gaan zien.
Ik sta ook open voor andere ideeën.
Ik heb hetzelfde idee voor volgend jaar om een rondreis te maken door Thailand. Ik heb al even gekeken op de site van fox en daar staan ook mooie reizen tussen. Misschien kunnen we in contact komen.
Wanneer wilde jij dan gaan ik zat te denken om in april te gaan wil jij alleen of samen gaan of met een organisatie?
Heb je al eerder een reis gemaakt?
Ik ben 1 keer met mijn broer gegaan naar Afrika dat was zo mooi wil nu graag meer gaan zien en het lijkt me leuker om dat met iemand samen te doen.
Ik heb bij shoestring gekeken voor Thailand en die gaat volgens mij 11 april voor 15 dagen,Maar ik sta ook open voor eventueel andere ideeën.
Ik zat zelf te denken rond maart/april ik weet alleen niet wat de temperaturen daar dan zijn. Want te warm is denk ik ook niet fijn.
Ik heb nog niet eerder zo’n reis gemaakt maar het lijkt mij wel super en er staan er zeker een paar op mijn lijstje. Welke reis heb je precies gezien bij shoestring?
Heb jij de voorkeur voor Thailand of heb je ook nog andere plekken waar je graag heen zou willen?
Ik had gekeken naar de temperatuur en die zijn rond de 23 a 34 graden ligt er ook een beetje aan waar je bent wel kans op wat regen buien maar meer zon.
Ik had bij shoestring gekeken als je op de site bent dan ga je naar Azië en dan klik je Thailand aan daar zie je dan avontuurlijk Thailand dat is dan voor 15 dagen en dan met een singels reis.
Ik wil ook wel andere plekken zien maar ik heb gelezen dat als je voor het eerst een reis maakt dat je dan beter met Thailand kan beginnen.
Ik heb ook bij fox gekeken en dat lijkt me ook leuk komt redelijk over heen met shoestring.
Hoe oud ben je eigenlijk, wil jij ook wel graag zo veel mogelijk zien en doen?
Nog even een berichtje ik heb ook even op allebei de sites gekeken en de reis bij fox die onder singlereizen valt noord thailand bijvoorbeeld die is met een nederlandse reisleiding en dat heb je bij shoestring niet en je hebt een 1 pers kamer en bij shoestring moet je daar 300 euro extra voor betalen. Ik weet niet hoe jij daarover denkt?
Beste mensen,als je eventueel vragen moest hebben over Thailand,kom gerust langs bij ons op het Thailandforum.
Er zijn genoeg mensen met Thailandervaring die je met de thaise glimlach zullen helpen.
gegroet:georgessiam.
Ik wil ook nog wel naar Thailand, maar dan zonder organisatie. Voor ongeveer een week of vier. Kijken waar je uitkomt de toeristische dingen klein beetje ontwijken.
Boek zelf een ticket en laat een reis op maat maken de b.v. Viengtravel.
Kijk eens op de site “www.viengtravel.com”. Er wordt in het Nederlands gecommuniceerd, is altijd makkelijk.